Forum www.roj.fora.pl Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
Dla pewnosci mozesz jeszcze skonsultowac w klinice na grobli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.roj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 3:13, 08 Kwi 2014    Temat postu: Dla pewnosci mozesz jeszcze skonsultowac w klinice na grobli

W domu dziecka te┼╝ zazwyczaj znajdzie si─Ö jaka┼Ť Nikola albo Nikole...
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam ale tak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zakupi┼éam ju┼╝ orbitreka BUFFALO model ELS 2602 [link widoczny dla zalogowanych] Pal sze┼Ť─ç gdybym mia┼éa w┼éosy zniszczone czy niesforne to bym nie rozpacza┼éa, ale naprawd─Ö mia┼éam zdrowe i b┼éyszcz─ůce a teraz mam na g┼éowie powycinane fragmenty i grzywk─Ö jak szop pracz kurna........
Przychodzi maz i pyta ( tak samo zaskoczony ze znowu corka)jak mala ma na imie a ona do niego nie pamietam jutro dowiesz sie z gazety!! No ale wiem, ┼╝e jak ju┼╝ wyrosn─ů ┼╝eby to przyjd─ů inne problemy Tylko na jak d┼éugo starczy si┼é... koles z allegro to jarobtm, taki jest jego nick, polecam! Cho─ç oczywi┼Ťcie jeste┼Ť doros┼éa i to Twoje wybory. [link widoczny dla zalogowanych]
63cm w talii uwa┼╝asz za jak─ů┼Ť sensacj─Ö? Mecze sie juz 2 miesiace z paznokciem i nic A co do nosa to najwazniejsze zeby sie on podobal w┼éa┼Ťcicielce..... Jak wasze pupy? HejA bAnANA lOlK!!!!! I jak Wam idzie dziewczyny?? czesc laski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mieszkam sama w kawalerce.lubie te paj─ůczki chude co zazwyczaj w ┼éazience siedz─ů sobie ,ale te czarne grube to najgorsze co moze by─ç .zabicie takiego paj─ůka trwa u mnie ok godziny zaczym sie napatrze i nastresuje i jak juz sie zbiore zeby ubic to mi zwiewa zawsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem do┼Ťc m┼éody i nie znam tak dobrze starych piosenek...niestety... ┼üydka w najgrubszej cz─Ö┼Ťci nogi dociskala do okr─Ögu lekko a teraz mog─Ö tam dlo┼ä wsadzic pomi─Ödzy no┼╝ke a okr─ůg..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odnosnie mnie, to juz czuje sie coraz lepiej, chodze bez kul i zginam noge mniej wiecej do 70 stopni, we wtorek dopiero zapisze sie na rehabilitacje i mam nadzieje, ze juz niedlugo dojde do pelnej sprawnosci. [link widoczny dla zalogowanych] wiec tak gazowane na 100% nie ma wplywu ja pilam cala ciaze cole i dziecko zdrowe sie urodzilo
z uwagi na puls... ola sliczna??? Ja jestem uwazana za chudzielca, nosze malutki rozmiar, jestem pare cm nizsza od Kreglickiej i waze 48 kg. .............. znam go od trzech lat wiec nie pisz glupot! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczyna┼éam z Jillian Michaels - 30 day shred. Chyba wszyscy faceci lubia dochodzic w buzi - jednak trzeba mu dac do zrozumienia ze to lubisz, bo jakbym np. [link widoczny dla zalogowanych] 05187.html Jak mi badaja cukier to wszyscy lekarze zadowoleni - wychodzi 60 czy 80. U┼╝yj do tego szorstkiej r─Ökawicy albo pilinguj─ůcego preparatu. Jakie macie uczucia, plany, i mo┼╝e troch─Ö bardziej przyziemnie - ile zamierzacie zabra─ç ze sob─ů kasy na prze┼╝ycie pierwszych tygodni? trzeba bylo wyciagnac od razu jak juz troszke brzuszek sie zwiekszyl...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdy dopadnie drętwienie w nocy to wstać pochodzić zrobić kilka przysiadów lub skłonów i powinno pomóc.
[link widoczny dla zalogowanych]
I co tu du┼╝o gada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

damy rade bo w kupie sila,lato sie zbliza dziewczyny,to powinno motywowac,3 majmy sie mocno diety i wspierajmy [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawy temat, lubi─Ö o tym czytac, lubi─Ö te┼╝ pogada─ç o tym, podpowiada─ç, wymieni─ç si─Ö do┼Ťwiadczeniami
Poza tym dobrze jest wyeliminowac puste kalorie i wysokaloryczne dania aby nasza dzienna racja pokarmowa dostarczyla wszytkiego (witaminy, sole mineralne, blonnik itd). ....................czyli.... W dzisiejszych czasach wszystko jest modne, NA SZCZ─ś┼ÜCIE. bo sa d┼éugie zimy No to musisz si─Ö jego spyta─ç a nie nas !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio ─çwicz─Ö w ten spos├│b, ┼╝e r─Öce mam lu┼║no opuszczone po bokach i w og├│le nie trzymam si─Ö orbitreka, ani tych jego \'ramion\', ani tej rurki na przodzie, tak ┼╝e pracuj─ů tylko nogi. lecz na serce cz┼éowieka, Nie wiem czego by mo┼╝na oczekiwa─ç wi─Öcej. dziewczyny! Rano jak jad┼éam t─ů zupk─Ö to mysla┼éam ze juz si─Ö poddam bo wi─Öcej tego ┼Ťwi┼ästewka nie wcisne w siebie. witajcie kobietki ! Owszem ignorantow tez czasem napotykalam ale i spotkalam sie tez i z pozytywnymi ooiniami o naszym kraju, z ludzmi posiadajacych naprawde wiedze o naszej sytuacji co mnie milo zaskoczylo Takze po takich doswiadczeniach wydaje mi sie, ze wszystko jest kwestia na kogo sie trafi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam goraco!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
w─Öglowodan├│w. Czy kto┼Ť wie gdzie pracuje Pani Agnieszka, kt├│ra chyba jeszcze rok temu pracowa┼éa w salonie Venus przy ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podoba┼é mi sie ten starszy pan kt├│ry mia┼é romans z zakonnic─ů,niez┼ée z niej by┼éo zi├│┼éko [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo chcialabym zamieszkac we Wloszech, jednak slyszalam, ze praca jest nie zaciekawie, Piszecie, ze wysylacie CV do roznych firm, hoteli..Ale czy w rubryce doswiadczenie macie sie czyms pochwalic??
ciag┼ée odchudzanie .. Siems!!! Jedno, co mi stale tam nie pasuje to wysoko┼Ť─ç zarobk├│w, z ca┼éym przekonaniem uwa┼╝am, ┼╝e s─ů za niskie, jak za tak─ů, jakby nie by┼éo ci─Ö┼╝k─ů i stresuj─ůc─ů prac─Ö, wykonywan─ů prawie codziennie, wi─Ökszym wymiarze godzin ni┼╝ to jest w umowie. Pozdrawiam Poszukuje dobrego gniekologa we Wroc┼éawiu, mo┼╝e kto┼Ť poleci mi kogo┼Ť dobrego? [link widoczny dla zalogowanych]
Mimo podwy┼╝ki warto zap┼éaci─ç te pieni─ů┼╝ki i poczu─ç si─Ö wyj─ůtkowo jako mama i kobieta Nie planuj─Ö wi─Öcej dzieci, ale gdybym mia┼éa jeszcze gdziekolwiek rodzi─ç to tylko tutaj! szkoda Ponad dwa lata tamu mia┼éam usuniety jeden plat tarczycy. Mam 25 lat on ma 30. ja juz dzis po mszy ale nie po nawaleniu internetu,wiec teraz wylaczam droga siec tp! powiedzia┼éa, ze b─Öd─ů rude, ale zaraz b─Ödziemy tonowa─ç. Ja jestem facetem wiec moja wypowiedz bedzie raczej subiektywna - ale tez uwazam ze faceci najlepiej w takich nie wygladaja (no moze motocyklisci lub gwiazdy rocka) - ale kobiety zazwyczaj bardzo dobrze !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.roj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island